torsdag 15 september 2011

{ Mollys kit: Snålskjuts }





Äntligen har jag fått sätta tänderna i de ljuvliga färgglada kiten från Mollys. Förstår inte hur Lilo gör när hon får till så roliga och användbara kit varje månad...

som exempelvis kitet "cirkus i stan", nog ville jag dra med Antonia på cirkus och fota lite för att jag hade så perfekta papper till... det blev aldrig någon cirkus denna sommar men väl Gröna Lund, Liseberg och marknader som oxå passar lika gott tillsammans med dessa papper...

När jag fick kitet "Cykeltur" så tänkte jag att det skulle passa perfekt till alla cykelbilder som tagits i sommar när Antonia lärt sig cykla utan stödhjul. Jag älskar verkligen dessa färgglada kit som har ett roligt tema varje månad. Är du nybörjare och inte har så stort förråd så är ju dessa kit perfekta att prenumerera på för ett kit har ju allt, papper, alfabet och decos... det enda du behöver komplettera med är fästprodukter och någon penna... även för en "veteran" som mig själv (åtminstone vad gäller scrapsaker) som har hur mkt material som helst så är det ändå så roligt att få ett färdigt kit att skapa av. Antingen att använda själv eller att komplettera med lite gamla grejer oxå.

Jag har gått med i en pysselgrupp i närheten av där jag bor, vi träffas varannan tisdag i tre timmar och då är ju ett kit perfekt att ha med sig för man orkar ju inte ha med hur mycket material som helst men samtidigt hinner man ju lite på tre timmar. Sist färglade jag stämpelmotiv men nästa gång får ett Mollykit följa med...

...och vet ni vad? Nu har Mollys rea på de kit som finns kvar, i sommar så hinner man ju inte scrappa så mkt men nu när hösten börjar komma och man framkallat alla fina bilder från i somras så passar ju Molly-kiten perfekt då de har sommartema. Även ni som är lite mer Shabby kan fynda shabby-kit nu så skynda er in och fynda i Mollyshoppen, kika under REA och Nyheter! :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails