torsdag 15 september 2011

{ Mollys kit: Sthlm City }




I februari va ett riktigt härligt kit från Mollys nämligen "Mumsiga muffins", mkt  ceriserosa och orange i kombination och det tycker jag är så snyggt!

Denna layouten gjorde jag tidigt i våras. Det fick bli ett fotocollage med bilder från en Sthlmstripp för några år sedan. Jag använde oxå två decos som jag gjort i fimolera, en munk och en cupcake.

Här hemma är det lite kaotiskt för tillfället, vi ska stänga av vattnet och det gick inte så smidigt som vi först trott - dessutom när vattnet väl är avstängt så kommer det inte bli så smidigt att bo här heller så vi får se vart vi ska ta vägen i helgen... ska bli otroligt skönt när kök och groventré är färdiga känner jag... utan kök och vatten är det inte så roligt att bo - då va det betydligt enklare förut. Sen kanske det beror på att man vant sig vid att ha det rent och fint runtomkring sig och nu är man tillbaka i renoveringsdamm och stök igen... men jag försöker se ljuset i tunneln, snart så! :)

Kram

3 kommentarer:

Michaela sa...

Va fint!! Riktigt härliga färger ju :)

Ja jag får väl visa upp något av mina alster sen i något inlägg.. vi får se :) Ha en bra helg!

Rebecca sa...

Fin Layout! Kul å se lite gamla bilder också!
Förstår att det ska bli skönt när köket och groventré är klart! Är det idag det ska läggas nytt golv?
Blir kul att se sen!
Vi har plats om ni behöver husrum! =)
Har just nu en extra sängbotten ståendes, men den kanske blir såld idag. Men vi har en bäddsoffa uppe också! KRAM

La Vikinga sa...

Va? Nu blir det layouter på rullande band verkar det som; det här var den rosaste på länge; JÄTTESNYGG!!!

Charlotta

Related Posts with Thumbnails