onsdag 14 september 2011

{ Sweet parents of mine }



I våras fick jag härliga papper från YouDo att inspirera med hos och för Svensk Scrapbooking... jag hann göra två layouter men har inte visat dem i min egen blogg än så här kommer den ena layouten. Helt i svartvit och det är inte så lätt för mig som gillar färg... ;).

Bilden är på mina älskade föräldrar när de var i Thailand i mars. Snygga eller hur? ;)

Känner mig nöjd med dagens arbete. Jag har arbetat, beställt tapeter till köket. Slitit den plastmattan i köket, groventrén och lilla toaletten. Målat fyra dörrfoder med tredje lagret färg och målat taklisterna en fjärde och sista gång i dessa rum.

Varje dag tänker jag att när jag är färdig ska jag minsann sätta mig vid pysselbordet men varje kväll blir det för sent och jag hinner bli för trött att jag bara orkar slösurfa en stund vid datorn innan sänggående. Typiskt, jag som har så många idéer som jag vill förverkliga... men det kommer väl förhoppningsvis en tid för det med sen. Är otroligt glad över att jag fått helgen att scrappa loss ordentligt, det behövde jag! :)

Kram på Er kära vänner! ♥


 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails