måndag 17 oktober 2011

{ ANTONIA }

Idag har världens finaste lilla prinsessa namnsdag!

ANTONIA

Visst låter det prinsesslikt alltid! :)... tycker det är ett så vackert namn och det passar så bra på min älskade dotter. Är glad att hon fick just det namnet då jag sedan början av tonåren fastnat för namnet och önskat att jag en dag skulle få en dotter som skulle få heta det.

Att det sen är ett ovanligt namn med ca 1100 svenskar som har det som tilltalsnamn är ju ett plus för det är roligt med lite ovanliga namn tycker jag och att de passar internationellt, är lättutalade och lättstavat...

Att det sen betyder OVÄRDERLIG och OSKATTBAR är oxå väldigt vackert och passande till min lilla flicka som för mig är just DET, ovärderlig och oskattbar!

Stort Grattis världens bästa dotter på Din namnsdag! ♥

Jag älskar Dig!!






1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS! hälsar vi till Antonia den lilla prinsessan/M

Related Posts with Thumbnails