måndag 10 oktober 2011

{ En otroligt värmande kommentar }


Tänk att man kan bli så glad av en kommentar så att man nästan börjar gråta - ja tårögd blev jag och det värmde så gott i hjärtat....

Sanningen är den att idag har jag kännt mig helt ur balans - kanske all stress och alla spänningar som släppt i och med renovering och fest att jag känner mig helt urlakad - jag hoppas att jag är mitt vanliga "energifyllda och glada jag" snart igen... och det tror jag nog men ibland kanske man behöver en "down-dag" oxå...

Tack "M" för din fina kommentar - du anar inte vad den betydde! För er som blir nyfikna så skrev M följande:

 Anonym sa...


Allt ser ut att vara precis din stil och trivsamt med. Du är toppen Emmeli, spontan, glad possitiv och tacksam fler av din sort behövs. kram från M


Hoppas jag får lite energi att visa bilderna från festen lite senare... nu har jag och dottern tagit ett långt och välbehövligt bad, så skönt... hon ligger fortfarande i men när mina fingrar såg ut som russin kände jag att det va dax att gå upp innan jag blev ännu tröttare och slöare än vad jag var innan jag lade mig där i.

Stor Kram till mina fina, stöttande, uppmuntrande vänner där ute! Ni är värdefulla! ♥

2 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Här kommer en energikram fråm mig oxå. Kämpa på!!

Veronica sa...

En liten kram från mig till dig

Related Posts with Thumbnails