tisdag 11 oktober 2011

{ "Hos" Eva & Efva }


På Svenssons möbler i Lammhult har de en lägenhet de inreder efter olika kända personer. Denna gång har de inrett så som de tycker skulle passa paret Eva Dahlgren och Efva Attling, riktigt läcker tycker jag! :)

När man kommer in i hallen möts man av ett stort läckert E i plåt, ett sånt skulle jag vilja ha i min Entré - läckert! :)

Gillar även den här sminkhörnan! Läppstiftet och Nagellacket är så läckra!

I sovrummet har de två tavlor med noter på varsin låt skrivna av Evorna... tycker det va en fin grej och tänkte på min syster Rebecca och hennes man - att det vore fint till deras sovrum som är så musikintresserad. Har man inte skrivit en låt själv kan man ju använda exempelvis noterna från solosångerna man hade på sitt bröllop - om man nu är gift! ;)

Läckert kök! Snygga Klappstegen från Sthlm Designhouse.

...och märk väl det läckra schackrutiga golvet... lustigt sen jag bestämde mig för schackrutigt golv ser jag det överallt! :) men det är väl ofta så...

Läckra lampan från Kartell och en snygg anslagstavla med tyg!

Speglarna i hallen va oxå snygga tycker jag! :)


1 kommentar:

Michaela sa...

Haha, när jag och din syster mfl var på Svensson så sa vi att "det där läppstiftet skulle Emmeli gilla!" :D ..vi hade visst rätt ;)

Ha en underbar helg!
Rolig diskborste med...

Related Posts with Thumbnails