måndag 24 oktober 2011

{ Några DIY-projekt på gång... }


I fredags kom dessa läckra sprayburkar från Matton, tack för tipset PysselMalin... de hade superfina färger att välja bland och jag ser fram emot att spraya om lite saker hemma så att de blir som nya... ;)

Har knutit några fler galgar med plastband att ha i min hall. Plastband och trägaljar inhandlade på loppis för en sportstyver... ;)
Eftersom jag vill att mina sprillans nya kyl och frysar ska vara rena från foton och sådant på framsidan så är det extra kul att på sidan av kylen kunna sätta upp lite foton och tänkvärda texter... jag har dekorerat med lite washitape som jag inhandlat från Darling Things.

Hade en supermysig pysseldag med Sara igår, vi hann med lite pyssel, massa tjejsnack, laga god lunch och en promenad för att titta på min brors fina hus som han bygger... en riktigt lyckad söndag. ♥

Hoppas ni haft en bra helg och att ni får en fin start på den nya veckan!!

Kram

♥ Emmeli

1 kommentar:

Cattis sa...

Vilken kul idé med washitejp och läcker blev det också!

Related Posts with Thumbnails