torsdag 3 november 2011

{ "Fina Stunder" för Mollys }


Ibland blir man så där härligt nostalgisk när man bläddrar bland gamla foton. Dessa foton är lite speciella för mig. Min hund bor inte längre hos oss - vi kände inte att vi kunde ge honom den tiden han rätteligen behövde. Jag hade turen att hitta den bästa matten en hund kan ha och dessutom ha chansen att fortsätta träffa honom ibland, det är guld värt. Även om hjärtat värker när jag lämnar honom så vet jag samtidigt att han får full uppmärksamhet, långa promenader i skogen, men framförallt tiden då han sällan behöver spendera tid ensam. Han har berikat mångas liv med sin existens och blir sju år i december.

Här är Macho bara knappt ett år ändå ser han lika valpig ut idag som då om än med lite mer päls. Jag minns att han älskade att ligga på min gravidmage och sova och jag tyckte det va lika mysigt jag. Fint att ha som minne i sitt album. Tyckte färgerna i det färgglada oktoberkitet passade så bra, dessutom är fotona tagna på hösten.

Jag valde att göra en fotomatta till dessa foton av det röda cardstocket som följde med i kitet. Satte dit lite papper som passade till "stapeln" av foton och så placerade jag ut de vackra knapparna där jag tyckte de passade. Gillar att ha med lite text på mina foton då det betyder i framtiden med datum, tankar kring fotot eller tillfället...

Oktobers färgglada kit hittar du till nedsatt pris i Mollyshoppen! Bara några få kvar! =) För mer inspiration kika in i Mollybloggen.


Stolt Designer för Mollys

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails