måndag 5 december 2011

{ 2012 }



 Japp - det är inte klokt men 2012 närmar sig med stormsteg - förstår inte vart tiden flyger iväg men måste säga att det är en ganska mysig tid just nu... julväntan... den är nästan bäst för sen när julafton är eller i alla fall efteråt är nästan allt över...

Det va för mig i grevens tid att beställa ny kalender... jag som älskar att fylla i mina nya kalendrar och har en hel del som ska fyllas i redan nu.. så nu är den beställd men två veckor tar den på sig att komma hit, jag vill ju ha den NU!

Visst blev den läcker? ;)



2 kommentarer:

Michaela sa...

Mycket snygg!!! :D
Jag har haft en sån där personlig almanacka i tre år i rad nu, så får se vad det blir den här gången..

Linda sa...

Jag har också beställt en personlig almanacka i år igen. Fast jag tog den största, för jag behöver den som extrahjärna, haha! :)

Kramar

Related Posts with Thumbnails