tisdag 7 februari 2012

{ Färg - Färg - Fääääärg! }

Pinterest är verkligen beroendeframkallande i perioder... så mycket läckra bilder det finns där! Vissa bilder sparar jag ner i telefonen direkt bara för att jag är rädd att de ska försvinna från nätet...

Här är ett urval på pysselprojekt i härliga färger jag skulle vilja ta mig för framöver... visst är det läckert?


Urläcker virkad filt! Måste lära mig virka!


Läckra påskägg som fått runda limpluttar på sig och sen blivit doppade i glitter


Dessa ursöta ugglor kanske är något för min nya symaskin som jag ska hämta i morgon! ;)



Jag älskar bokstäver, och en av de finaste ligger överst och är i rosa... kan det bli bättre? ;) Oxå något som skulle vara kul att pyssla ihop! Läckert!

Ikväll ska jag hem och pyssla för fulla muggar har jag tänkt och så förbereda lite inför kommande weekend med älsklingen. Ska bli så rooooligt!!

Hoppas ni har det gott!

♥ Em

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails