onsdag 1 februari 2012

{ Grattiskort till Anna }


Hej på Er!

Idag tänkte jag för första gången på länge visa något nyskapat... denna veckan har det faktiskt blivit lite pysslande i scraprummet och det har varit så roligt och härligt att få tid till lite pyssel oxå. :)

Jag har två blivande tolvåringar i min närhet som fyller denna veckan, Anna fyllde igår och Sofie på lördag...

Eftersom jag inte är någon kortmakare egentligen så gillar jag att göra dem relativt enkla och snabbscrappade...

Så här blev Annas kort:





Idag har jag för första gången på urlänge gjort två layouter, man är alltid lite trögstartad efter en lång paus men ikväll så gav jag mig den på att inte sätta mig framför tvn utan att plocka i ordning i scraprummet och åtminstone göra en layout... som blev två! Jag gillade dem båda och det är alltid mkt roligare då för det gör ju att man vill fortsätta...

Layouterna kommer inom kort men först i Mollybloggen då materialet förstås kommer från Mollys Scrapbooking!

Until next time....

Ha det så gott!


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails