måndag 13 februari 2012

{ STHLM Furniture & Light Fair del 3 }

Gillar tapeten och det orangea! :)
The Love Couple ;) ♥
Riktigt läcker lampa!
Cool soffa och man såg ganska mkt av de här höra ryggstöden... vissa möbler såg nästan ut som kojor så avskärmade var de... gillar formen och färgen på denna!
Fredrik diggade denna lampa från "By Rydéns" tycker oxå att den rätt cool... fanns en svart med guld inuti oxå som nästan va snäppet vassare...
Härligt rosa plåtskåp! I want!
Något som oxå fanns otroligt mkt av va högtalare och dockningsstationer för iPhones. Dessa designade från Geneva är coola... men desto häftigare va att man såg inbyggda i soffor och sängar lite här och där så det har verkligen blivit stort... tänker mig dock att det skulle vara lite jobbigt om den går sönder och måste lämna in hela soffan/ sängen då?!
En helt ny design av högtalare för iPhones... från Frankrike. Cool design och riktigt bra ljud. Tål att sitta på upp till 100 kg.
Fin tavla!
Maffig kristallkrona
Snygg lampa!
Är ju lite svag för dessa maffiga kandelabrar och även "renhuvudet" på väggen... gillar't!
Riktigt läcker tapet och tillsammans med LOB-vasen som detalj. Gult är en riktig gladfärg... i alla fall så fanns det oxå många varianter av de här "brasorna" på väggarna... fint tycker jag!
Snygg soffa från Bellus
Diggade lampan och spegeln!
Efter en lång dag på möbelmässan så såg denna jacuzzi väldigt inbjudande ut... tänk att få krypa ner där en stund! Mmmm..
Gulligt rosa möblemang
Blev så förtjust i det rosa trädet från Swedese... gillar dem men de har för mig känts lite för vanliga för jag har sett dem hos många... men har förstås inte sett det rosa hemma hos någon så nog skulle jag gärna tackat och tagit emot om jag fick ett sånt! ;)
Lite rosa glitter och glamour i en salig blanding som egentligen va rätt smaklös men... rosa i alla fall! Fredrik tror att jag gillar allt som är rosa fast det gör jag ju faktiskt inte... även om man kan tro det! ;)

Det va allt från möbelmässan... scrolla ner så ser ni de första två inläggen oxå!

Så kanske det kommer ett inlägg om resten av helgen... många roliga saker hann vi med! ♥

Kram

♥ Em

1 kommentar:

Michaela sa...

Vilken härlig resa ni verkar ha haft!! Kul med inspiration :D
Ha en toppenvecka, kram!

Related Posts with Thumbnails