onsdag 15 februari 2012

{ Alla ♥-ns Dag present }

Igår va det alla hjärtans dag och det va väl ingen som missade det? ;)

Jag ville göra något speciellt och personligt från hjärtat till min älskling! Så jag gjorde ett minialbum med anledningar till varför jag älskar honom så mycket... jag hade många många fler på lager men fick välja ut de bästa och ändå blev albumet väldigt tjockt.

Storleken måttade jag med ett kortlekskort och så gjorde jag hål med min crop-a-dile. Papper och decos kommer från Mollys färgglada februarikit som passade utmärkt på temat kärlek. (Finns några kit kvar i shoppen om ni klickar på länken).











Jag satte oxå dit några foton här och där i albumet på oss.

Innanför sista sidan skrev jag... och många många fler anledningar... (till varför jag älskar honom så mycket!)

Behöver jag säga att han blev glad? Det va en härlig present att ge men det toppade inte vad han gav mig i present... först en superfin och god middag och sen... det finaste han kunde ge mig... ♥.

Gjorde ni något pyssligt och fint för era älsklingar i present på alla hjärtansdag och/eller fick ni något fint? Vill gärna höra! ♥

Ha en härlig dag!

♥ Emmeli

3 kommentarer:

Morfen sa...

Så genomfint!
Grattis till förlovningen och lycka till i framtiden! <3

Anonym sa...

Åh vilket fint album! <3
Förstår att han blev glad! =)
KRAM Rebecca

hönapöna sa...

vad gulligt... personligt och unikt! Vi gjorde en tavla tillsammans hela familjen, och mannen blev till och med lite tårögd över slutresultatet! Ha det gott... kram!

Related Posts with Thumbnails