onsdag 14 mars 2012

{ Blommor för Mollys }

Vilket ljuvligt kit som kom i brevlådan strax före helgen, jag ville inte göra annat sitta med det... men så kommer det ju ljuvliga kit varje månad! ;)

Här har jag tagit kort på den första buketten jag fick av min fästman. På vår första date, värt att minnas eller hur ;). När jag visade layouten med blommorna sa han att det kommer bli många fler blommor framöver och det tacka man ju inte nej till, eller hur? :) Men första buketten va något speciellt och då ville jag föreviga den. Tyckte att färgerna i fotona passade så bra med det färgglada kitet "Fåglarnas paradis" denna månad.


Jag har använt både fram och baksida av flera papper och lager på lager... det snygga svarta bandet och det svarta alfabetet blir en snygg detalj som sticker ut ifrån det vita och färgglada tycker jag. Så mycket decos tyckte jag inte att det behövdes efter det. Två "Lovebirds" högst upp och blingblingstenar fick det bli. Sen va den klar! :)


Detta hittar du i Mollyshoppen:

- Mars färgglada kit "Fåglarnas Paradis"
- Mini alphas 
 
Stolt Designer för Mollys Scrapbooking

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails