lördag 17 mars 2012

{ Min kärlek för Mollys }

 Hej!

Här kommer ett foto på mig och min fästman, tyckte fotot passade så bra till det färgglada kitet denna månaden "Fåglarnas paradis". Det va svårt denna gång men det är det väl ofta när man ska välja fram och baksida på de mönstrade papperna då de är precis lika fina... Gillar dock baksidorna då de ofta är småmönstrade och då behöver man inte använda sig av så mycket papper för att ändå se ett mönster.



Valde att placera fotot lite snett och därmed papperna oxå. Allt jag använt på layouten kommer från det färgglada kitet förutom de små blå minirosorna, hjärtangemet och ordet min som jag skrivit med min dymo. Stack in en av pinsen som ingick i kitet i bandet bredvid den stora blå blomman.

Detta hittar du i Mollyshoppen:

- Mars färgglada kit "Fåglarnas Paradis"
- Hjärtgem från YouDo
- Minirosor

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails