torsdag 22 mars 2012

{ Lusseskaran }


Hej på Er!

Nu när jag äntligen framkallat julens bilder så kan jag börja använda mig av lite härliga julpapper jag köpte strax innan jul... - det kan ibland vara lite frustrerande tycker jag när man köper säsongsbetonade papper som är helt ljuviga och så har man inte hunnit framkalla foton för säsongen och ibland känner man inte för att använda foton från tidigare år heller... och så när man väl framkallat så känns papperna inte lika nya och fräscha och så känns säsongen passé... fast å andra sidan är det ju kul att blanda lite oxå...

Här har jag för en gång skull kladdat med vit Gesso och tyckte att det blev en läcker effekt... en sån där vimpel fick oxå vara med som blivit så poppis nu.

Åh va roligt det är att scrappa! ♥

Det mesta av materialet är inhandlat hos Mollys så klart!

Kram på Er!

Emmeli

1 kommentar:

Tinas pysselblogg sa...

Häftig lo...gillar att du satt spelkort på o fina färger:)

Mvh Tina

Related Posts with Thumbnails