tisdag 3 april 2012

{ Söta tjejer för Mollys }

 Det var ljuvligt att få skapa med mars färgglada kit hos Mollys, så härligt vårigt och det passar ju nu eller hur? Dessvärre har jag inga nya färska vårbilder framkallade som hade passat ypperligt... men jag valde andra bilder som oxå passade till det färgglada kitet. Som här med min dotter och hennes kusin och tillika bästis.



Jag gillar att leka med mkt papper och papperna i det färgglada kitet va så ljuvliga både fram och baksida. Lite lager på lager och så har jag valt att rita med svart penna en kontur på papperna för att de ska sticka ut lite bättre. Har oxå klippt ut de söta små husen/ fågelholkarna. Använt lite glossy accent för att förhöja lite både hålen i husen samt titeln.

Detta hittar du i shoppen:

- Mars färgglada kit
- Ugglor från Maya Road
- Glossy Accents


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails