tisdag 3 april 2012

{ Mycket familjemys numera }


Hej på Er Kära Vänner här ute i cyberspace! ;)

Som ni märker går det några dagar mellan blogginläggen - har lixom inte hunnit fokusera på blogg och scrap på sistone... vilket inte gör mig så mycket eftersom jag gör något som är ännu bättre - nämligen umgås med min fina familj...

Nu håller vi som bäst på att renoverar och fixar nya rum så att vi alla får plats under ett och samma tak, ett angenämt och roligt arbete när man är två och när man som jag är så lyckligt lottad med en händig och duktig man som fixar med allt.

Tänk vad livet tar vändningar i bland, både på gott och på ont. Jag och Antonia har i alla fall blivit lyckligt lottade med tre nya familjemedlemmar som vi älskar så mycket!

Tänkte ni skulle få se min fina familj!

Detta fotot tog på ett kalas denna helgen som var och jag ser mycket fram emot att få framkalla och scrappa detta fotot. Så fina! ♥



Men lite scrapp har det minsann blivit oxå, tycker det är skönt att få en liten paus från allt hur mycket jag än tycker om det och bara gå in i pysslandet och få en liten stund för mig själv... det behöver inte vara länge eller så särskilt ofta bara det sker med lite jämna mellanrum... däremot så har bloggen blivit lidande... har mkt nytt material scrappat men att scanna in, omvandla och beskära bilden för att sen lägga upp den på bloggen det är ett litet projekt som jag inte riktigt prioriterat förutom att visa upp det jag skapar med Mollys fina material!

En liten update från mig!

Må så gott tills nästa gång! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails