fredag 13 april 2012

{ Nyheten; jag säljer mitt älskade hus! ♥ }

Japp, här kommer nyheten!



Efter att ha träffat mannen i mitt liv och därför vill bo med honom så behöver vi flytta till större hus och därför är det med vemod jag måste släppa huset jag arbetat så hårt med att få precis som jag vill ha det!

Nu hoppas jag att det kommer att finnas någon som blir lika förtjust som jag blev av det när jag hittade det och som kommer trivas där lika bra som jag och Antonia har gjort! :)

Länken kommer här:
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-vrigstad-savsjo-kommun-dalsgrand-5-3713395

Om ni vill läsa min berättelse "Ägaren berättar" så hittar ni den Fastighetsbyråns hemsida.

Lämna gärna en kommentar om ni varit och kikat och vad ni tycker om mitt lilla hus, vore kul! Om ni vill får ni mer än gärna sprida länken på era bloggar eller facebooksidor ifall fler vill ta del av det och kanske är intresserade av det! :)

Kram och tack på förhand!

Ps. Lägger upp bilder och text i bloggen lite senare när jag har mer tid! ;)



2 kommentarer:

Jessica Fors sa...

Jag kan flytta in nu, helst igår ;) Om de ändå låg närmare och man hade dom pengarna ^^ Vilket snyggt hem du har... Förstår att de blir jobbigt och sälja... Men det är ju din tanke för detaljer och inredning som göra hela kakan och den kommer du ju ta med dig :)

Cattiegirl sa...

Jag har ingen aning om vart Sävsjö ens ligger, men jag är färdigt att lämna familj, vänner och allt för att flytta till ditt underbara hus!!! Guuuuuu så fint! :-)

Related Posts with Thumbnails