måndag 14 maj 2012

{ Fiske med jobbet }

I fredags va jag med på fisketävling med jobbet, riktigt roligt hade vi trots att det inte nappade för mig. Han som vann fick hela 74 mörtar... förstår inte hur men så va det... vi andra fick inte en bråkdel men kul hade vi i alla fall! :)

Jag och min kära jobbarkompis Annelie

Fick låna dessa tjusiga gummistövlar av systra mi!

Mike och jag försöker fokusera på fiskandet... jag blev irriterad när Mike klampade så och sa utan att tänka "Tyst! Du skrämmer masken!!" Det fick ju de som va närvarande ett gott skratt åt... menar ju fisken förstås ;)...
Annelie i snygg fiskarpose
Min älskade förlovningsring som jag tycker är så fin!
Samling efter fisket... vi grillade hamburgare och hade prisutdelning

En bild på den vackra miljön!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails