måndag 14 maj 2012

{ Fler detaljer från vårt nya hem }

I helgen har det hänt mkt hemma i huset... känns så kul att det går framåt!!

Så klart vill jag visa lite bilder på det för er! ♥

Antonia har fått sin nya säng och har sovit bra i den, känns skönt att hon har en normalstor säng. Hon är så glad över den och bäddar den så fint! ♥ Nedanför fotändan av sängen har hon sin klädställning med alla fina utklädningsklänningar, det hon gillar att göra mest just nu...
Min älskade stringhylla har kommit upp på väggen i matsalen och jag frågade F om jag fick ha mina favvosaker på som jag hade i mitt kök hemma i mitt hus - och det gick jag!! Har jag sagt att jag är till
Och så något som jag älskar, FOTON på väggarna hemma... här har Fredrik satt upp mina tavellister och så har jag satt upp foton på vår kära familj... vi tycker alla att det blev så fint! :)


Japp som ni ser har det hänt lite till... och det roliga är att alla i familjen gillar förändringarna, det gör mig glad och lycklig i hjärtat att mina saker får plats och gillas av resten av familjen! ♥

Nu äntligen börjar energin, inspirationen och glädjen att inreda ett nytt hem infinna sig, har varit helt slut efter mitt förra hus som i princip blev klart lagom tills jag skulle sälja det att varken orken, inspirationen eller glädjen att inreda något nytt fanns där men nu är jag back och track och ser fram emot att fortsätta inreda och renovera vårt gemensamma hus tillsammans med min älskade fästman! ♥

På återseende!

♥ Emmeli

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails