måndag 11 juni 2012

{ Camera+ }

Hej på Er kära vänner som tittar in här på bloggen!

Helt otroligt att det går så långt mellan gångerna men jag har lite mkt just nu...

När man har lite tid så är det perfekt med roliga och effektfulla appar på mobilen... Här är foton jag tagit med min systemkamera och som jag sen lagt ut på FB och därefter sparat ner i telefonen och så har jag lekt lite i appen Camera+ med olika effekter... jättekul och smidigt!

Så här kommer en bildkavalkad på min underbara familj som jag älskar så mycket!

En liten update på hur läget ser ut för tillfället. I helgen flyttades det sista från mitt hus och vi flyttstädade och på torsdag blir det överlämning av huset till de nya ägarna... för första gången på länge (förutom lite snabbscrappade kort till födelsedagar) har jag scrappat layouter, det jag älskar mest... så roligt! Hoppas på att hinna visa er dem snart!

Hoppas allt rullar på med er! Ser fram emot att ta en liten bloggrunda snart, det va alldeles för längesen!

Kram på Er ♥

Emmeli




3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina ni är tillsammans!
Det lyser kärlek om er...
Må så gott hela familjen!

Annette sa...

Vad fina ni är ♥ Kram!!

Michaela sa...

Vilka härliga bilder! :)

Related Posts with Thumbnails