torsdag 9 augusti 2012

{ DT för Mollys: Riktig iPod }

 Blev helt överförtjust av junis färgglada kit hos Mollys: "Äntligen Mjukglass", underbara papper och decos i välmatchade och vackra färgkombinationer!! Jag skred till verket så fort det kom men sen har det tyvärr dröjt lite tills jag fick upp den här i bloggen! :)


Här är reaktionen på Antonia när hon fick sin riktiga "iPhone" fast egentligen va det ju en iPod touch men den ser och är ju likadan med skillnaden att man inte kan ringa med den... Hon blev så lycklig och glad att hon började gråta när hon insåg att den va riktig.

Det va nämligen så att det va ett plasthölje på först där det såg ut som appar men hon förstod ju att de apparna inte va på riktigt så på första bilden blev hon lite ställd och sa -En låtsas...? Därefter så lånade jag den av henne, drog den höljet och satte på den och när hon upptäckte att den startade så blev hon så glad att hon hoppade upp och ner i fåtöljen tjutandes och skrattandes för att sen slänge sig i mitt knä och börja gråta av lycka! Då blir man glad som förälder! :)

Dessutom får jag numera ha min egen iphone i fred och jag slipper få tillbaka en där batterierna tagit slut varje gång :) Win-Win kan man säga!


Ett minne väl värt att dokumentera vilket jag gjort på taggen som jag stoppat in bakom fotot...

I Molly-shoppen hittar du:
På Återseende bloggvänner! ♥


2 kommentarer:

Hegu sa...

En underbar lyaout och en underbar berättelse!!:)

Ploppish sa...

Aaaw. Blir glad av att läsa berättelsen. Förstår precis hur glad hon måste ha blivit. :)
Ha det så bra!

Related Posts with Thumbnails