onsdag 8 augusti 2012

{ DT Mollys: Min Dag! }

Jag fortsätter med de ljuvliga papperen från October Afternoon Cakewalk, romantiskt vackra och glada papper med kalastema. Jag gjorde den som en dubbel layout. Fast med två olika mönstrade papper som bakgrund.


På första sidan så tog jag gesso och strök över ett lager under foton för att det inte skulle bli för rörigt och sen satte jag dit fotot med den ljuvliga washitapen med turkos bakgrund och rosa rosor. Och så en stor härlig blomma från Prima och titeln från American Crafts THickers. Några datumstickers. Sen va den helt enkelt färdig då jag ville att mönsterpappret skulle synas oxå.


På andra sidan blev det ett fotocollage med härliga bilder från min födelsedag. Använde bitar av washitaper från de nya som finns från Mollys, de är ju sååå ljuvliga! Fjärilar och blommor! På det blev det lite passade stickers från OA Cakewalk, och ytterligare en blomma från Prima.

Hoppas ni hinner scrappa lite på er semester! Det har ju stundom varit rätt "bra" scrapväder i alla fall, eller hur? ;)

Material från Molly-Shoppen:

Tack för titten! Kom snart tillbaka! ♥ Kika gärna in på Mollybloggen för ännu mer inspiration!


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails