fredag 7 maj 2010

{ Kort och altrat }

Hann med ett litet kort på träffen i Rottne - är ju inte så mycket för kort men ändå. Dessvärre är detta med det mycket sämre akvarellpappret som jag först köpte till mina Tombows-pennor och då blev färgläggningen minst sagt flammig. Nu har min kära pojkvän köpt akvarellpapper från Biltema till mig som jag fått tips om på SS forum och vilken skillnad... nu är det så mycket lättare och blir så mycket finare att färglägga. Roligare blir det ju oxå när det blir mer som man har tänkt sig. Detta kortet har jag ännu inte skickat till någon än, finns ett par kandidater så vi får se.

Mitt första "alterprojekt" gjorde jag bara för att få vara med i utmaningen om alter som lottades fram... har aldrig altrat och kommer nog inte att göra det så mycket heller men tycker att denna lilla enkla väskask blev rätt söt trots allt så den ska min kära lilla mor få med något fint i har jag tänkt men hon fyller inte riktigt än så vi får hoppas att hon inte kika in här innan dess. :)

1 kommentar:

Morfen sa...

Toksöta de där stämplarna och du gör så gulliga kort med dem. Kram!

Related Posts with Thumbnails