lördag 6 november 2010

{ Kärlek med Parisian Anthology }



Förra veckan kom det hem ett bonus DT-paket från min DT-mamma Therese på LScrapbooking, snacka om att jag blev både paff och glad! Speciellt när jag såg det ljuvliga innehållet.

Therese hade skickat material från Pink Paislees kollektion till alla DTs och så skulle vi göra våran egen variant av det...

Jag skred till verket på en gång och gjorde denna layouten på min bästa vän när hon gifte sig.

Här kommer en detaljbild oxå:


Vill ni läsa mer om material, se mer inspiration så föreslår jag att ni kilar in hos LScrapbooking, kika i bloggen och under nyheter så får ni se allt läckert som kommit in den senaste tiden! :)
På återseende! ♥



5 kommentarer:

Linda sa...

Såååå himla fin!!! ♥

Trevlig helg! Kramar

Nilma sa...

Vilken superfin layout! :D

Lilo sa...

Wow!!! Ursnygg! Och wohooo till den nedan också som jag gillar massor! =)

Snabbscrapparen sa...

Sååå jätte fint du gjort med alla blommor! Roligt att se nägon som använt just det pappret eftersom jag var på träff på Arkivet igår och Tarja visade hur man kunde färga in det med distresser om man vill. Det passar jätte fint precis som det är till din LO!

susanne´s smulor sa...

Åååå vad romantisk å vacker din lo blev!!
Ha det gott/sussa

Related Posts with Thumbnails