torsdag 9 december 2010

{ Min fina vän Sara }


Igår fyllde min nyfunna scrapvän och vän Sara 30 år! Stort Grattis till Dig min vän! För ett tag sen erinrade jag mig om en superfin LO jag hittat hos Malin, den tolkade jag här... :)

I Magdas Scrapfeber som jag deltog i gjorde jag även denna layout. Det va superduktiga Kajsan som stod för utmaningen i denna tävling. :)

Utmaningen hette: Med Sax och Penna

och löd:

Denna utmaning är för den som önskar öppen för enormt mycket kreativt skapande! Och för den som vill går det förstås bra att göra det mer sparsmakat.



Följande vill vi ska ingå i ditt alster (kort eller layout)


* minst fem handgjorda dekorationer av papper
* något handskrivet eller handritat
* minst två bitar olika mönstrade papper från kitet
* något "sytt" (antingen med maskin, för hand eller ritat som om det vore sytt)

Det va lite knivigt men en väldigt rolig utmaning och jag gjorde både egna blommor, mistade och sydde på mitt alster och resultatet blev det här...

8 kommentarer:

sara_80 sa...

Den är så fin! Blir rörd bara jag ser den. :) I love it! :)
Kram kram

Katja sa...

Hur fin layout som helst!! Kram

NHL sa...

Är det Sara_80?
Ni ser ut att ha likadana jackor t o m?
Fiiiiin Lo!
Jag gillar det där mistade. Måste göra en LO i detta stuk nångång!

TesaB sa...

Helt makalöst fin!!! Såååå mycket att gilla, fantastiska blommor, läckert med allt mistandet och så är ju temat så mysigt!!!!

Veronica sa...

Du är helt super duktig.
vad mycket fint du gör..
God Jul
Veronica

Maiden sa...

Superläckert! Älskar glimmermist å alla blommorna!! :-)
Kram

Malin sa...

Den här layouten verkar bekant! ;-) Supersnygg tolkning!

Kram Malin

♥ Annlouise ♥ sa...

SUPER-fin!!!
Kram

Related Posts with Thumbnails