måndag 13 december 2010

{ My darlings }


Hejsan!

För ett tag sen fick jag ett bonuskit med ljuvliga Pink Paislees Parisian Anthology, vi tre fasta DT-tjejer hos LScrapbooking fick varsitt kit för att kunna med våra olika stilar visa hur mycket man kunde göra med detta kit. Superkul var det och jag bara älskar produkterna som tyvärr inte gör sig rättvisa när man ser dem i shoppen på nätet, men live är de helt outstanding!

Här kommer mitt tredje och sista alster från bonuskitet med Pink Paislees Parisian Anthology. Här vågade jag ytterligare ta ut lite mer i svängarna än vad jag vanligtvis gör! ;) Jag har distressat hela bakgrundspappret med flera olika distressdynor; victorian velvet, spun sugar, broken china, och walnut stain. Jag fick fram både det härliga ”embossade” mönstret samt att det gav lite härligt liv i layouten.

Som ram runt fotot har jag målat med akrylfärg. Sen har jag färgat in ramen lite som också är från samma serie. Övriga dekorationer kommer också från kitet; blommor och blad samt den urläckra blindekorationen. Till titeln har jag använt mig av American Crafts thickers och fjärilsstickers från Jenni Bowlin. Allt hittar ni i shoppen!

På bilderna är de sista höstiga foton jag hann ta innan snön kom i oktober, men det blev några riktigt härliga bilder. :) På min söta systerdotter Allis, hennes lillebror Sune och Antonia förstås. ♥

Ni har väl inte missat den generösa julkalendern som LScrapbooking håller varje advent... sista tillfället är fjärde advent med en mycket generös rabatt, missa inte det! För mer inspiration kika in i LScrapbookings blogg.

Tack oxå för alla fina kommentarer, jag blir så glad! :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails