onsdag 23 mars 2011

{ Kul i snurrstolen }


Hej hallåj!

Måste ju uppdatera bloggen lite oxå mellan allt som händer här just nu... har man varit borta från "cyberspace" några dagar så ligger man verkligen efter... inte bra - men hoppas jag får tid att ta igen så mycket som möjligt snart! Besöka er som är snälla och titta in här och lämnar spår efter sig. ♥

Här kommer ytterligare en av layouterna jag gjorde på träffen i Karlstad för tre veckor sen. Jag gjorde den till en skissutmaning och jag måste säga att jag blev nöjd med den i all sin enkelhet! Man kan inte annat än att älska pappren från My little Shoebox som jag ritat en ram runt. Det rosa är dock från ett annat märke som jag glömt nu. Journaling rutan är en stämpel som jag gillar och som finns hos Gummiapan.

Fick oxå upp ögonen för Distress Stains när jag va i Karlstad och med dem har jag gjort dessa läckra "splasher".

Hoppas ni får uppleva lite vårsol och att allt är gott!

Till nästa gång!

Kram

5 kommentarer:

Marit sa...

Härlig layout. Hur har du gjort med distress stains, har du bara tryckt den mot pappret?

smuulan sa...

Jättesnygg LO, med en härlig fotoserie! Snyggt och läckert med "splasharna"!
Kramis

Anonym sa...

Vilken fin layout.
Kram

Anonym sa...

Vilken fin layout.
Kram

Karin sa...

Du är så grymt bra på å få till det med dessa härliga starka färger, det blir sååå läckert!! =) Supersnygg LO!
kram kram!

Related Posts with Thumbnails