torsdag 6 januari 2011

{ Tävlingsbidrag }

Kan ni tänka er att det redan kommit in några tävlingsbidrag till min lifttävling som pågår just nu, jag är helt lyrisk över att se att ni mina vänner vill delta och så fint ni gör! Jag blir helt salig! ♥ Därför kan jag inte låta bli att visa er de första bidragen hittills och pusha lite för att fler ska delta!

Först va Allram med en supervacker tolkning av "Min fina vän Sara" en LO jag liftat i min tur.


Nästa superfina bidrag är från Pysselpyret som liftat "Badtjej":


Tredje bidrag som kom in idag är från Morfen och är en tjej som jag liftat själv måååånga gånger, hon valde att lifta "Mors dag i Simnatorp" en supersnygg tolkning:


Tack tjejer för ert engagemang, era fina ord och för att ni ville vara med i min tävling! Jag skulle rekommendera ett besök hos alla tre för de gör ljuvliga alster som man blir så inspirerad av, tack för det! ♥


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails